tirsdag den 2. januar 2018

Nyt år - nye muligheder

Så nåede vi forbi nytårsaften, og fik sagt pænt farvel til 2017, og forhåbentlig alle pænt goddag til 2018. Det er NU du skal i omdrejninger igen - og hvis du fulgte denne blogs råd, så holder du bare tempoet, måske med et lille nyk opad...



Det er altid nemmere at fastholde et tempo, når man har holdt sig i gang end hvis man først har stået stille.

Vi kender det alle fra en cykeltur. Hvis først vi stiger af cyklen for at tage en pause på vej op ad en bakke, så er den sidste del langt hårdere, end hvis vi havde ventet med at holde pausen til vi var på toppen. :-)

Det handler alt sammen om fornuftig planlægning, god arbejdsmoral og selvdisciplin. Hvis du mangler bare én af disse faktorer, så er der håb forude. Du skal arbejde med dine svage sider, så du både fjerner det negative - som kunne koste dig et job - og styrke dine stærke sider, så din samlede profil bliver så stærk som mulig.

Jeg vil være lidt hårdere i det nye år, for jeg vil faktisk godt give DIG et velfortjent los i rumpen. Skriv en kommentar. Lad mig vide, hvad der fungerer, og hvad du evt. savner at vide mere om. Jeg kan se, at der er trafik, og samtidig kan jeg også konstatere, at der næsten ikke er nogen kommentarer på denne blog.
Manglende kommentarer kunne skyldes en af flere ting:
  • At I er flintrende ligeglade - og det tror jeg ikke
  • At I ikke har tid eller lyst - og det er tosset, for vi kommer kun videre ved at DELE informationer med hinanden
  • At I ikke kan finde ud af at kommentere - næppe, for øvelse gør mester

Anyway, de bedste ønsker til alle. Denne blog indeholder alt det I har brug for, så surf lidt rundt, og lær mere om hvordan DU finder passionen og jobbet. Godt nytår. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar