mandag den 19. september 2016

Det trick måtte bare deles

Da jeg på TV2 Online læste artiklen Her er Linkedin-tricket der får arbejdsgiverne til at kontakte dig, tænkte jeg straks, at det måtte deles med jer her på bloggen.


Læs artiklen. Der er flere interessante pointer. :-)

Nu er det ikke alle, der kan forlade f.eks. børn de har fået med en tidligere ægtefælle, men i mit tilfælde vil en kommende arbejdsgiver kunne se af mit CV, at jeg fra en tidlig alder var vant til en international stemning ud fra de mange nationaliteter som gik på den franske skole.

Dog kan det være vigtigt for nogle af jer, som hidtil måske har 'gemt' et udlandsophold, at få opdateret jeres LinkedIn-profil, så I nu får dette med på cv'et. Det KUNNE være den ene detalje, der manglede i at du fik job, så hvorfor ikke få det gjort med det samme?

Held og lykke derude. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar