fredag den 4. marts 2016

Vedholdenhed lønner sig...

Det at finde nye veje kan til tider være lidt af en udfordring. Jeg har mødt en del varierede udfordringer siden jeg opsagde min stilling som Uddannelseskoordinator i en transportvirksomhed i togverdenen. Jeg havde alvorlige stresssymptomer, og måtte træffe et valg da jeg var nede til tandbehandling i Polen. Jeg kunne mærke kroppen var i krisetilstand, og jeg var nødt til at vælge. Vælge mellem nyt liv eller bare at køre videre.

Jeg vil ikke gå så meget ind i de personlige overvejelser. Mange af dem er konfidentielle, men jeg kan sige én ting, og det er, at jeg har været rigtig glad for processen. Jeg har kunne grine smøret over nogle af de overvejelser og ting der er sket efterfølgende, og jeg vidste hvilket skrivebord tingene var landet på, hvis jeg var blevet. Rollen som kriseadministrator er god, når man får lov til at skabe løsninger selv, men knap så gode, hvis man styres af en leder, som mere end noget andet også må konstateres, at være en micromanager.

Anyway, det er alt sammen endt op i, at jeg 12. april starter på en 5-ugers opdatering af min HHX fra 1991, En uddannelse med 25 år på bagen er ikke meget værd, og det er vist på høje tid, at jeg får formaliseret mine kompetencer på en måde, som bringer mit CV helt up to date.

Jeg glæder mig til denne udfordring, og indtil da vil jeg naturligvis også skrive her på bloggen med yderligere gode råd til, at du også, som læser, kan finde passionen og dit næste job.

God weekend. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar